مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:002021-01-12سياسي

جوابیه بهزیستی کرمان به مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(ص)


روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در پی مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(صلی الله علیه و آله) جوابیه ای منتشر کرد.

- جوابیه بهزیستی کرمان به مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(ص) ایسنا/کرمان روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در پی مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(صلی الله علیه و آله) جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، در این جوابیه آمده است: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت غیرقابل قبول سالمندان در یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی، به منظور تنویر افکار عمومی و در جایگاه شفاف سازی وجلوگیری از سوءاستفاده افراد مغرض و دفاع از زحمات و تلاشهای کارکنان مجموعه بهزیستی و همچنین همراهی و همکاری ارزشمند و قابل تقدیر شرکای اجتماعی این دستگاه حمایتی در پوشش دادن تخصصی و علمی فعالیتها و ماموریتهای بهزیستی، حضور مخاطبین فهیم و منصف فعال در فضاهای مجازی توضیحاتی ارائه می گردد.

در پی انتشار این مطلب سراسر کذب و مغرضانه و نشر غیرمسئولانه آن از سوی برخی از کاربران فضای مجازی، به اطلاع می رساند باتوجه به مسئولیت ذاتی بهزیستی در ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف به ویژه سالمندان که علاوه بر ارائه خدمات تخصصی و آموزشی، تبادل عواطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه بهزیستی کرمان به مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(ص)

جوابیه بهزیستی کرمان به مطلب منتشر شده درمورد سرای سالمندان محمد مرسل(ص)