مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:302021-01-12پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی از حلقه های اصلی زنجیره کیفیت منابع آب کردستان است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی از اهرم ها و حلقه های اصلی زنجیره کیفیت منابع آب استان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عرفان مومن پور عصر امروز در نشست مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان که به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد،اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بعنوان یکی از اهرم ها و حلقه های اصلی زنجیر کیفیت منابع آب استان همواره در کنار این شرکت حضور داشته و بیش از پیش از همکاری و همدلی های خالصانه این مجموعه صمیمانه سپاسگزاریم.

  وی با تاکید بر لزوم وجود این تفاهم نامه، افزود: هرچند که قسمت هایی از این تفاهم نامه عملیاتی شده و هم اکنون در حال اجرا است اما ضرورت هم افزایی ظرفیت های این دو دستگاه در راستای ارتقای کیفیت آب استان ما را بر این داشت تا این تفاهم نامه بصورت جامع تر و موشکافانه تر بررسی شود و در نهایت به مرحله عقد و امضای دو طرف برسد.

وی با اشاره به ظرفیت علمی دانشگاه های استان کردستان و لزوم استفاده از آن در راستای توسعه استان درباره موضوع همکاری در تفاهم نامه مذکور بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی می تواند بعنوان یک رکن اصلی کیفیت منابع آب استان همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات فنی و مهندسی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی از حلقه های اصلی زنجیره کیفیت منابع آب کردستان است

دانشگاه علوم پزشکی از حلقه های اصلی زنجیره کیفیت منابع آب کردستان است