مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:052021-01-12اجتماعي

اعمال جریمه 7 هزار و 725 راننده با پلاک مخدوش در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اعمال قانون 16 هزار 681 راننده طی سال جاری خبرداد و گفت: از مجموع این آمار، 7 هزار و 725 فقره مربوط به پلاک های دستکاری شده و ناخوانا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعمال قانون 16 هزارو 681 راننده خودروی پلاک مخدوش و ناخوانا طی سال جاری در استان البرز، گفت: از مجموع این آمار، 7 هزار و 725  فقره مربوط به پلاک های دستکاری شده و ناخوانا بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین 5 هزارو 231 فقره مربوط به خودروهای دارای تک پلاک و 4 هزارو 725 فقره خودروهای فاقد پلاک بوده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: مخدوش کردن پلاک خودرو علاوه بر تخلف، طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می شود و اگر یک راننده به عمد پلاک خودروی خود را مخدوش کرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی گفت:  پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و ناخوانا باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه از تداوم طرح محدودیت شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح روز بعد خبرداد و اضافه کرد: این طرح به عنوان یک قانون لازم الاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال جریمه 7 هزار و 725 راننده با پلاک مخدوش در البرز

اعمال جریمه 7 هزار و 725 راننده با پلاک مخدوش در البرز