مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:252021-01-12سياسي

30 مراسم ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 30 مراسم ویژه این ایام در کردستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نورعلی خزاعی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: هیئات مذهبی استان در ایام فاطمیه 30 مراسم ویژه در سطح استان برگزار خواهند کرد.

وی توزیع 200 پوستر ویژه ایام فاطمیه بین هیئات مذهبی و اجرای نذر فاطمی با توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند را از برنامه های هیئات مذهبی استان برشمرد و گفت: 14 هیئت مذهبی برای پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چهار ایستگاه سلامت به منظور توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در شهرستانهای قروه، بیجار، کامیاران و سنندج و فضاسازی میادین و اماکن عمومی توسط هیئات مذهبی نیز از دیگر برنامه هایی است که به همت هیئات مذهبی استان انجام می گیرد.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان بیان کرد: پشت نویسی خوردها در شهرهای بیجار، قروه و سنندج و اجرای مراسم سخنرانی و روضه خوانی در 12 هیئت مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات شورای هیئات مذهبی کردستان در ایام فاطمیه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مراسم ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود

30 مراسم ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود