مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:402021-01-12اقتصادي

هشدار وزیر نیرو: دارندگان ماینر مجوز نگیرند برخورد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران با همراهی وزیر تجارت عراق گفت: - وزیر نیرو هشدار داد در صورتی که استفاده کنندگان ماینرها از وزارت صمت مجوز نگیرند و تعرفه استفاده از برق ماینر را رعایت نکنند با آنها برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران با همراهی وزیر تجارت عراق گفت: امروز و فردا چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق بعد از 6 سال برگزار می شود.

وی افزود: 6 ماه قبل ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق به وزارت نیرو واگذار شد و در این مدت ترتیبات برگزاری چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی را انجام دادیم.

وزیر نیرو ادامه داد: 50 تن از مدیران ارشد بخش های اقتصادی عراق، وزیر تجارت را در این سفر به تهران همراهی می کنند بخصوص که زمینه همکاری های دو کشور در حوزه خدمات فنی و مهندسی میان ایران و عراق و پیشبرد پروژه های عمرانی، فراهم است.

اردکانیان یادآور شد: در این نمایشگاه 200 شرکت ایرانی در بخش برق و75 شرکت ایرانی در بخش آب و فاضلاب و چند شرکت خارجی حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر نیرو: دارندگان ماینر مجوز نگیرند برخورد می شود

هشدار وزیر نیرو: دارندگان ماینر مجوز نگیرند برخورد می شود