مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:002021-01-12سياسي

شهرهایمان پر شده از سردیس های بدساخت!


یک هنرمند مجسمه ساز در پاسخ به این پرسش که چرا شهرهایمان از سردیس پر شده است که برخی هم از کیفیت لازم برخودار نیستند؟ اینگونه توضیح می دهد که «علت این اتفاق نحوه سیاست گذاری شهرداری ها و سازمان های زیباسازی شهری است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی رنگ چی ـ مجسمه ساز ـ در گفت وگویی با ایسنا در ادامه مطلب بالا عنوان می کند: اصولا حوزه مجسمه های شهری در حیطه مناسبات، اختیارات و سیاست گذاری های شهرداری و سازمان زیباسازی شهری است.

در همین راستا باید این پرسش مطرح شود که آیا تقلیل دادن تمام وجوه و امکانات مدیوم مجسمه های شهری به سردیس، سیاست درستی است یا خیر؟ که در پاسخ به آن باید گفت که به طور قطع درست نیست.

او ادامه می دهد: یکی از اصلی ترین سیاست های شهرداری و سازمان زیباسازی شهری این است که قیمت و هزینه ساخت سردیس نسبت به سایر وجوه مجسمه سازی شهری کمتر است.

همچنین ساخت سردیس راهکار سریع تر و راحت تری است.

به نظر می آید بخشی از سیاست های سازمان زیباسازی از طریق برگزار کردن سمپوزیوم ها این امکان را برایشان فراهم می سازد تا به سرعت و در زمان خیلی محدودی مثلا یک ماه کل سمپوزیوم برگزار و مثلا 20 تا 30 سردیس ساخته شود.

این امر هم هزینه کارشان را پایین نگه می دارد و هم اینکه زمان کوتاهی به عنوان کارفرما از آنها می گیرد و خیلی زودتر هم به نتیجه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهایمان پر شده از سردیس های بدساخت!

شهرهایمان پر شده از سردیس های بدساخت!