مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:152021-01-12اجتماعي

تداوم آلودگی آب؛ زنگ خطری برای سلامت کردستانی ها


چند سالی می شود که طعم و رنگ و بوی آب سنندج داد شهروندان سنندجی را درآورده و وعده های گاه و بی گاه مسئولان نیز تا به حال کمکی به بهبودی کیفیت آب شرب سنندج نکرده است.

- ایسنا/کردستان چند سالی می شود که طعم و رنگ و بوی آب سنندج داد شهروندان سنندجی را درآورده و وعده های گاه و بی گاه مسئولان نیز تا به حال کمکی به بهبودی کیفیت آب شرب سنندج نکرده است.

حال سال ها است شهروندان سنندجی برای یافتن آبی سالم و باکیفیت دست به دامن چشمه ها شده اند تا بتوانند آب شرب مصرفی خود اما سالم را از چشمه ها تامین کنند.

موضوع آب سنندج، موضوع جدیدی نیست و چند سالی است که شهروندان سنندجی با آن دست و پنجه نرم می کنند و با گذشت سال ها از این موضوع همچنان از کیفیت آن ناراضی هستند.

چندی پیش مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان در ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه استانی سازگاری با کم آبی، ورود فاضلاب روستای سراب قامیش به آب شرب سنندج را یکی از دلایل اصلی آلودگی آب شرب سنندج اعلام کرد و این خبر واکنش ها و نگرانی های بسیاری از شهروندان سنندجی را در پی داشت.

سپس خبر انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، خبرامیدوار کننده ای بود برای شهروندان تا از این به بعد با خیالی راحت از آب لوله کشی سالم و گوارا بهره مند شوند و هنوز هم که هنوز است چشم به راه تحقق این وع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی آب؛ زنگ خطری برای سلامت کردستانی ها

تداوم آلودگی آب؛ زنگ خطری برای سلامت کردستانی ها