مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 03:502021-01-12سياسي

دولت پاکستان امنیت شیعیان در این کشور را تامین کند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سکوت غربی ها در قبال حادثه تروریستی پاکستان گفت: دستگاه های دولتی، امنیتی و حفاظتی پاکستان از تکرار چنین حوادث دردناکی جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محسن فقیهی در پی جنایت اخیر گروه های تکفیری در شهر کویته کشور پاکستان و کشتار مظلومانه کارگران شیعه یکی از معادن پاکستان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون شهادت 10 تن از شیعیان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در کویته پاکستان به دست پلید گروه های تکفیری بار دیگر کینه های جنایتکاران داعش و تروریسم صهیونیستی علیه شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام را نمایان ساخت.

این جنایت و حادثه دردناک که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، به شدت محکوم است و مجامع حقوق بشری و دولت های جهانی مدعی حقوق بشر نباید در برابر این خشونت های غیرانسانی و وحشیانه تکفیری ها سکوت کنند.

از دستگاه های دولتی، امنیتی و حفاظتی کشور پاکستان انتظار می رود در تأمین امنیت عموم مردم پاکستان و شیعیان تدبیری بیشتری بیندیشند و از تکرار شدن چنین حادثه دردناکی جلوگیری کنند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و دلجویی به خانواده های عزیز شهدا، این حادثه دردناک و تأسف برانگیز را محضر امام زمان (عج)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پاکستان امنیت شیعیان در این کشور را تامین کند

دولت پاکستان امنیت شیعیان در این کشور را تامین کند