مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:502021-01-11سياسي

برپایی نمایشگاه ظرفیت های ری در سال 1400


عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: نمایشگاه همه جانبه ری در سال 1400 با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها و شهرداری ها به منظور معرفی تمامی ظرفیت های شهرری در محوطه امام زاده عبدالله(ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن خلیل آبادی رییس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و پنجمین جلسه این شورا با اشاره به لزوم بررسی و هم اندیشی شوراها در راستای توسعه پایدار گردشگری، فرصت ها و تهدیدها اظهار کرد: شهرری با توجه به ظرفیت های فراوان در زمینه میراث فرهنگی باید به عنوان مقصدی برای گردشگران تبدیل شود زیرا دارای ظرفیت های تاریخی، مذهبی و صنایع دستی بسیاری است.

وی با بیان اینکه تا سال 1400 حوزه های گردشگری و ظرفیت ری را باید به منصه ظهور بگذاریم، گفت: میراث فرهنگی باید در زمینه معرفی ظرفیت های گردشگری به گونه ای عمل کند که سرمایه گذاران این حوزه برای حضور و فعالیت در شهرستان ری ترغیب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: در حال حاضر ورود سرمایه گذاران به ری با سابقه تمدن 8 هزار ساله و ظرفیت ها و آثار باستانی متعدد اغلب برای اقدامات صنعتی و کشاورزی است.

خلیل آبادی تصریح کرد: در سال های اخیر ورود کارآفرینان و سرمایه گذاران در ری برای انجام فعالیت های دامداری یا تفکیک زباله و به طور کلی مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه ظرفیت های ری در سال 1400

برپایی نمایشگاه ظرفیت های ری در سال 1400