مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:102021-01-11اجتماعي

جزییات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی


مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با تشریح نحوه بازگشایی مدارس در استان گفت: دانش آموزان پایه اول حروف و کلمات را به خوبی نشناخته اند و دانش آموزان پایه دوم نیز تنها بخشی از سال گذشته را به صورت حضوری گذرانده اند و آموزش های مجازی برای این گروه از دانش .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با تشریح نحوه بازگشایی مدارس در استان گفت: دانش آموزان پایه اول حروف و کلمات را به خوبی نشناخته اند و دانش آموزان پایه دوم نیز تنها بخشی از سال گذشته را به صورت حضوری گذرانده اند و آموزش های مجازی برای این گروه از دانش آموزان تقریبا امری غیر ممکن است.

قاسم علی خدابنده در در جلسه شورای سلامت مدارس استان اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه کلاس های درس در مناطق زرد در پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها حضوری تشکیل خواهد شد و در مناطق آبی نیز همه کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که کمتر از 50 دانش آموز دارند، حضوری تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در مناطق نارنجی و قرمز هیچ کلاس درسی به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد و آموزش به شیوه مجازی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: در کلاس های درسی که تعداد دانش آموزان آن بیش از 10 نفر است، با مدیریت شورای مدرسه دانش آموزان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی

جزییات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی