مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:502021-01-11ورزشي

صدرنشینی هراز آمل به لطف شاهکار شهرداری گنبد


در پایان دیدارهای هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هراز آمل به لطف شاهکار شهرداری گنبد صدرنشین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز دوشنبه با برگزاری 6 دیدار به میزبانی خانه والیبال و سالن فدراسیون برگزار شد.

در حساس ترین بازی هفته تیم های سایپا و پیکان جدال خودروسازان را برگزار کردند و در نهایت تیم سایپا در حالی که بهزاد حیدرشاهی و محمدجواد معنوی نژاد را در حین بازی از دست داد اما توانست با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شود.

در دیگر بازی هفته تیم شهرداری ارومیه با تمام ستاره هایش مقابل بازیکنان جوان و بومی شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند، شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه با این شکست به رده سوم جدول رده بندی سقوط کردند.

تیم هراز آمل نیز در شبی که شهرداری ارومیه نتیجه را به حریف واگذار کرد، موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد شهرداری قزوین عبور کند تا با این پیروزی به صدر جدول رده بندی برسد.

نتایج دیدارهای هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال؛ سایپا 3 - پیکان تهران 1 شهرداری گنبد 3 - شهرداری ارومیه 1 شهداب یزد 3 - راه یاب ملل مریوان صفر هورسان رامسر 3- خاتم اردکان 2 شهرداری قزوین یک - هراز آمل 3 شهرداری ورامین 3 - آذر باتری ارومیه یک جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی هراز آمل به لطف شاهکار شهرداری گنبد

صدرنشینی هراز آمل به لطف شاهکار شهرداری گنبد