مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 15:202021-01-11پزشكي

ماء الشعیرهای عالیس؛ منبعی از خاصیت ها


ماءالشعیر ساده (کلاسیک) عالیس ماءالشعیر کلاسیک عالیس از جوانه جو و رازک تولید شده و هر لیوان (200 سی سی) از این نوشیدنی دارای 40 کالری انرژی است.

تقویت پوست و مو، رفع استرس، بهبود عملکرد کلیه ها، رفع التهاب روده و کاهش خطر بیماری های قلبی تنها بخشی از فواید این نوشیدنی به حساب می آید.

ماء الشعیر استوایی عالیس میوه های استوایی متنوع، خوشمزه و پرخاصیت هستند و ترکیب آنها در قالب ماءالشعیر استوایی عالیس برای شما طعمی متفاوت و مزه ای منحصر به فرد به ارمغان می آورد.

یک نوشیدنی جذاب برای تمام فصول که طرفداران زیادی دارد و برای هر ذائقه ای مناسب است.

ماءالشعیر لیمو عالیس مزه منحصر به فرد ماءالشعیر لیمو عالیس در کنار خاصیت های مختلف لیمو، آن را به یکی از محبوب ترین و بهترین ماءالشعیر تبدیل کرده است.

وجود ویتامین هایی چون آ و سی و گروه ویتامین های ب در ماءالشعیر لیمو عالیس باعث می شود این نوشیدنی علاوه بر طعمی دلپذیر، فواید زیادی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

ماءالشعیر آناناس عالیس طعم شیرین و دوست داشتنی ماءالشعیر آناناس عالیس می تواند آن را به بهترین گزینه ممکن برای پذیرایی در مهمانی هایتان تبدیل کند.

آناناس بومی آمریکای جنوبی است و زمانی که اولین بار به کشورهای اروپایی آورده شد، هنوز شکر وجود نداشت و خیلی از افراد برای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماء الشعیرهای عالیس؛ منبعی از خاصیت ها

ماء الشعیرهای عالیس؛ منبعی از خاصیت ها