مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 15:152021-01-11اجتماعي

با امکانات موجود راهداری خلخال مدیریت بحران های زمستانی دشوار است


با امکانات موجود و فرسوده راهداری شهرستان، مدیریت راه ها در مشکلات زمستانی غیرممکن است.

- فریدون بابایی بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل با اشاره به تجربه تلخ زمستان سال گذشته و کمبود امکانات در بازگشایی معابر شهری، روستایی و بین شهری، اظهار کرد: با امکانات موجود راهداری خلخال، مدیریت مسائل و بحران های زمستانی در این شهرستان طی فصل جاری با دشواری فراوانی مواجه خواهد بود.

وی افزود: تقویت ناوگان راهداری با توجه به موقعیت و وضعیت شهرستان خلخال، مطالبه جدی مردم از مسؤولان استانی و کشوری برای مدیریت بارش های سنگین برف در خلخال است.

فرماندار خلخال تشریح کرد: امکانات موجود در وضعیت عادی کارآمد هستند اما در بارش های سنگین برف همانند برف سال گذشته که در 50 سال اخیر بی سابقه بود، نمی تواند کارایی چندانی داشته باشد.

ضرورت تقویت و نوسازی ناوگان راهداری خلخال وی ادامه داد: کمیته برف روبی شهرستان خلخال به دفعات تشکیل جلسه داده و به دلیل وجود بیش از 180 کیلومتر راه اصلی و بیش از 700 کیلومتر راه روستایی در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش رستم،  نیازمند نوسازی سریع ناوگان هستیم.

دستگاه های موجود سال هاست که در شهرستان مستقر شده و هم اکنون مستهلک شده اند بابایی گفت: دستگاه های موجود سال هاست در شهرستان مستقر شده و تاکنون به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با امکانات موجود راهداری خلخال مدیریت بحران های زمستانی دشوار است

با امکانات موجود راهداری خلخال مدیریت بحران های زمستانی دشوار است