مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 12:052021-01-11اقتصادي

بسته صادرات محصولات دانش بنیان تدوین می شود


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه بسته صادرات محصولات دانش بنیان با چند خدمت متفاوت تا پایان سال از سوی این صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست این صندوق با شرکت های دانش بنیان برتر در حوزه نفت و گاز برگزار شد، از تدوین یک بسته صادراتی برای شرکت های دانش بنیان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: شرکت های بزرگ تر نیازهای بزرگ تر و متنوع تری دارند.

وی ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تلاش دارد تا در ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان هیچ تبعیضی قائل نشود، بر این اساس شرکت ها را از ابتدای تأسیس تا ورود آنها به بازار سرمایه، در مراحل مختلف با ابزارهای مختلف حمایت و همراهی می کنیم.

در این راستا ابزارهای متناسبی نیز بسته به نیاز شرکت های دانش بنیان طراحی شده است به طوری که در حال حاضر 60 خدمت در سبد خدمات صندوق نوآوری قابل دسترس است.

ملکی فر ادامه داد: این خدمات در حال ارزیابی برای بهبودی و آسیب شناسی است و با بازخوردهایی که از شرکت های دانش بنیان دریافت می کنیم علاوه بر اصلاح خدمات فعلی، خدمات جدیدی نیز به لیست خدمات صندوق نوآوری اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته صادرات محصولات دانش بنیان تدوین می شود

بسته صادرات محصولات دانش بنیان تدوین می شود