مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:352021-01-11اقتصادي

تخم مرغ در کرمانشاه شانه ای چند؟


مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مرغداران تخم گذار استان کرمانشاه با اشاره به دو نرخی شدن تخم مرغ در استان کرمانشاه، گفت: هم اکنون قیمت هرشانه تخم مرغ با نرخ دولتی در کرمانشاه بسته به وزن شانه بین 32 تا 35 هزار تومان و این نرخ برای تخم مرغ در بازار آزاد 42 تا 45 هزار تومان است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مرغداران تخم گذار استان کرمانشاه با اشاره به دو نرخی شدن تخم مرغ در استان کرمانشاه، گفت: هم اکنون قیمت هرشانه تخم مرغ با نرخ دولتی در کرمانشاه بسته به وزن شانه بین 32 تا 35 هزار تومان و این نرخ برای تخم مرغ در بازار آزاد 42 تا 45 هزار تومان است.

شهاب چراغی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در حال حاضر در 16 نقطه در شهر کرمانشاه توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در حال انجام است که قیمت هر شانه تخم مرغ در این مراکز عرضه بر اساس وزن شانه( بین 1850 تا 2100 گرم) از 32 تا 35 هزار تومان متغیر است.

چراغی اضافه کرد: علاوه بر این در چهار شهرستان دارای واحدهای مرغ تخم گذار استان شامل شهرستان های جوانرود، سنقروکلیایی، سرپلذهاب و اسلام آباد غرب هم عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در حال انجام است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مرغداران تخم گذار استان کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون در شهر کرمانشاه روزانه بین چهار تا 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخم مرغ در کرمانشاه شانه ای چند؟

تخم مرغ در کرمانشاه شانه ای چند؟