مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:352021-01-11اجتماعي

برآورد میزان آلاینده های زیستی صنایع با تجهیزات ایران ساخت


یک شرکت فناور با تجهیزات و فناوری های ایران ساخت، خدماتی در زمینه سنجش میزان آلایندگی های هوا و محیط زیست صنایع ارائه می دهد تا گامی برای حرکت به سوی محیط زیستی سالم باشد.

- برآورد میزان آلاینده های زیستی صنایع با تجهیزات "ایران ساخت" یک شرکت فناور با تجهیزات و فناوری های ایران ساخت، خدماتی در زمینه سنجش میزان آلایندگی های هوا و محیط زیست صنایع ارائه می دهد تا گامی برای حرکت به سوی محیط زیستی سالم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جلالی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ارائه خدمات فناورانه برای سنجش آلاینده های زیست محیطی گفت: تلاش کردیم همگام با فناوری های روز و بر مبنای استانداردهای زیست محیطی، میزان آلاینده ها را در محیط زیست از جمله آلودگی رودخانه ها، کاهش کیفیت هوا، خاک و سایر بخش های محیط سنجش و پایش کنیم تا کیفیت هوا و محیط زیست ارتقا پیدا کند.

وی سنجش و اندازه گیری غبار دودکش های کارخانجات را یکی از فعالیت ها برای کمک به کیفیت هوا دانست و ادامه داد: میزان آلودگی واحدهای صنعتی یکی از عوامل مهم در آلودگی هوا است.

با سنجش میزان غبار، آلودگی که طبق این غبار بیرون آمده، تحلیل می شود.

جلالی با بیان این که تعیین آلودگی غبار محیط یکی دیگر از خدمات برای اندازه گیری آلودگی محیط است، ادامه داد: سنجش گازهای خروجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد میزان آلاینده های زیستی صنایع با تجهیزات ایران ساخت

برآورد میزان آلاینده های زیستی صنایع با تجهیزات ایران ساخت