مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:052021-01-11دانش

عدم تغییر در شهریه خوابگاه دانشگاه انگلیسی و اعتصاب دانشجویان


علی رغم اینکه دانشگاهی دیگر در پرداخت اجاره بهای محل اقامت دانشجویان تغییرات داشته است، دانشگاه ناتینگهام ترنت هیچ تغییری در مبلغ اجاره بهای دانشجویان خود ایجاد نکرد و منتظر تصمیم گیری دولت است.

- علی رغم اینکه دانشگاهی دیگر در پرداخت اجاره بهای محل اقامت دانشجویان تغییرات داشته است، دانشگاه "ناتینگهام ترنت"هیچ تغییری در مبلغ اجاره بهای دانشجویان خود ایجاد نکرد و منتظر تصمیم گیری دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه ناتینگهام یکی از دانشگاه های انگلستان به دلیل شرایط به وجود آمده از شیوع کرونا ویروس، در مبلغ اجاره بهای خوابگاه دانشجویان تغییر ایجاد کرد ولی دانشگاه ناتیگهام ترنت هیچ تغییری در این زمینه نداشت.

دانشجویان دانشگاه ناتینگهام که در خوابگاه های دانشگاه و یا مکان های وابسته به دانشگاه اقامت دارند، اگر در رشته هایی تحصیل می کنند که کلاس های آنها با تاخیر آغاز شده است، تا 5 هفته آتی و دردوران تعطیلی شهر اجاره بهایی پرداخت نمی کنند.

این در حالی است که دانشگاه ناتینگهام ترنت اعلام کرد که موضوعات مربوط به اجاره دانشجویان را می داند اما منتظر است دولت در این باره تصمیم گیری کند.

موضع این دانشگاه، علی رغم تصمیم برخی از دانشجویان مبنی بر اعتصاب در پرداخت اجاره بها، همچنان بدون تغییر مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تغییر در شهریه خوابگاه دانشگاه انگلیسی و اعتصاب دانشجویان

عدم تغییر در شهریه خوابگاه دانشگاه انگلیسی و اعتصاب دانشجویان