مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:502021-01-11اجتماعي

دغدغه های مردم در زمینه محیط زیست باید رفع شود


دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست به عنوان انفال الهی و سلامت مردم حساس است و ما در این موضوع هم ورود جدی داشتیم و دغدغه های مردم و ما باید در این زمینه رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محبوب علیلو در دیدار مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی اظهار داشت: سلامت مردم و محیط زیست یکی از مصادیق مهم حقوق عامه است و ما در این زمینه با کسی مماشات نمی کنیم و در کنار این موضوعات نیز از رونق تولید و اشتغال نیز حمایت کرده و سعی می کنیم به یک نقطه تعادل برسیم که هیچکدام از این دو موضوع آسیب نبیند.

وی افزود: دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست به عنوان انفال الهی و سلامت مردم حساس است و ما در این موضوع هم ورود جدی داشتیم و دغدغه های مردم و ما باید در این زمینه رفع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های کلی محیط زیست در زمینه حفظ محیط زیست، اظهار داشت: جایگاه محیط زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیاست های کلی نظام و چشم انداز 20 ساله کشور تدوین شده است و رهبر معظم انقلاب در همین زمینه و در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی محیط زیست را ابلاغ کرده اند.

عباس نژاد افزود: سلامت محیط زیست می تواند از طریق توسعه برنامه ریزی شده و پایدار تضمین شود اما به این شرط که همه در این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های مردم در زمینه محیط زیست باید رفع شود

دغدغه های مردم در زمینه محیط زیست باید رفع شود