مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:102021-01-11اقتصادي

جذب استعدادها و نخبگان اولویت پارک علم و فناوری هرمزگان باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: نخبگان و کارآفرینان با ارائه ایده های نو همیاران خوبی برای دولت در ایجاد اشتغال هستند.

- ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: نخبگان و کارآفرینان با ارائه ایده های نو همیاران خوبی برای دولت در ایجاد اشتغال هستند.

نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز(22 دی ماه) با حضور در پارک علم و فناوری هرمزگان، افزود: با بهره گیری کامل از ظرفیت های این مجموعه می توان دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم زد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: استفاده از پتانسیل واحدهای فناور و شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور عنوان کرد: باید زیر ساخت های لازم جهت تبلیغات محیطی برای فرهنگ سازی فناوری و نیز اطلاع رسانی و تبلیغ و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان انجام شود.

شیبانی تذرجی با تاکید بر جذب نخبگان و حمایت از آنها عنوان کرد: باید نخبگان استان هرمزگان ساماندهی شوند و مکانی برای این نخبگان در نظر گرفته شود.

در این بازدید فعالیت تعدادی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان تشریح شد و مدیران و کارشناسان بخش های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب استعدادها و نخبگان اولویت پارک علم و فناوری هرمزگان باشد

جذب استعدادها و نخبگان اولویت پارک علم و فناوری هرمزگان باشد