مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 21:202021-01-10سياسي

برای شهادت سردار سلیمانی از 2 سال پیش برنامه ریزی شده بود


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برای عملیات آذرخش کبود و شهادت سردار سلیمانی از 2 سال گذشته دشمن برنامه ریزی کرده بود.

- همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برای عملیات آذرخش کبود و شهادت سردار سلیمانی از 2 سال گذشته دشمن برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی فرجی شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم همدانی که با حضور شهردار و رییس شورای شهر همدان برگزار شد، اظهار داشت: از حضور گرم خانواده های شهدا که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر می کنیم.

وی افزود: همچنین از برگزاری این مراسم توسط شهرداری همدان که فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگاه می دارند نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به شهید مهدی هزاره ای گفت: شهید مهدی هزاره ای از نیروهای فاطمیون بودند که همسر ایشان همدانی هستند این شهید در سوریه خدمات ارزنده ای انجام داد و از شهدای بسیار مظلوم مدافع حرم است.

سردار فرجی افزود: خانواده این شهید در بدترین نقطه همدان زندگی می کردند که ما یک واحد از خانه های سازمانی را فعلاً در اختیار آنها قرار داده ایم که امیدواریم با کمک شهردار و شورا بتوانیم مشکل این خانواده شهید را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شهادت سردار سلیمانی از 2 سال پیش برنامه ریزی شده بود

برای شهادت سردار سلیمانی از 2 سال پیش برنامه ریزی شده بود