مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:152021-01-10اقتصادي

اجرای 46 پروژه سلامت در همدان/دستگاه MRI نهاوند دست دوم نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اجرای 46 طرح عمرانی در بخش سلامت استان، گفت: این پروژه ها از 30 تا 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فریبرز نیاستی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه ام آر آی نهاوند در سال 98 با پیگیری شهرستان از هیات امنای ارزی تحویل گرفته شد و به نهاوند ارجاع شد اظهار کرد: پس از ورود این دستگاه برخی صحبت هایی کردند که دست دوم است!.

وی بیان کرد: دستگاهی که ابتدا برای نهاوند دیده شده بود با عنوان زیمنس بود اما چون در آن زمان که تحویل داده شد این دستگاه وارد نشده بود و در اختیار هیات امنای ارزی نبود از طرفی یک دستگاهی ساخت کشور کره جنوبی در اختیار هیات ارزی بود که قیمت آن 2.

2 میلیارد تومان شده و به نهاوند اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه ما نیز در فراهم کردن زیرساخت ها 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه کردیم خاطرنشان کرد: بخش MRI نهاوند را با 4.

9میلیارد تومان راه اندازی کرده ایم که در حال حاضر خدمات لازم را به مردم نهاوند ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به دست دوم بودن این دستگاه صحبت هایی در شهر نهاوند شده بود! بیان کرد: برخی از اصحاب رسانه مطالبی را منتشر کردند که دغدغه ای نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 46 پروژه سلامت در همدان/دستگاه MRI نهاوند دست دوم نیست

اجرای 46 پروژه سلامت در همدان/دستگاه MRI نهاوند دست دوم نیست