مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:452021-01-10سياسي

شورای نظارت: تلویزیون در آگهی های بازرگانی از اغراق و افراط پرهیز کند


اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما رعایت برخی شئون اجتماعی و فرهنگی در پخش آگهی های بازرگانی و پرهیز از اغراق و افراط را مهم برشمردند و اعتماد مردم به صداوسیما را یک اصل خدشه ناپذیر دانستند که می بایست در تمامی برنامه ها مورد عنایت جدی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، اعضای این شورا در نشستی موضوع عملکرد مالی و بودجه ای سال 1399 و 1400 سازمان صدا و سیما، تبلیغات بازرگانی و رعایت برخی شئون اجتماعی و فرهنگی در پخش آگهی های بازرگانی و همچنین سهم پخش آثار انیمیشن ایرانی را بررسی کردند.

جلسه 486 شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و با حضور اعضای شورای نظارت با موضوع بررسی عملکرد مالی و بودجه ای سال 1399 و نیز پیش بینی های برنامه ای و بودجه ای سال 1400 سازمان صداوسیما با حضور معاون منابع مالی و سرمایه انسانی، مدیرکل بازرگانی و رییس مرکز طرح و برنامه سازمان صداوسیما در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.

در این جلسه مسوولان حوزه های مالی و برنامه و بودجه سازمان صداوسیما کمک و مساعدت به ایجاد رونق در تولید و بهبود کسب و کار را با توجه به سال جهش تولید و تأکیدات مقام معظم رهبری از جمله سیاستگذاری های جدید مدیریت پخش آگهی های بازرگانی عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نظارت: تلویزیون در آگهی های بازرگانی از اغراق و افراط پرهیز کند

شورای نظارت: تلویزیون در آگهی های بازرگانی از اغراق و افراط پرهیز کند