مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:352021-01-10سياسي

مفاهیم نهج البلاغه برای حل مشکلات جامعه مورد استفاده قرار گیرد


ضروری است از مفاهمی نهج البلاغه بیش از گذشته برای حل مشکلات جامعه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوره آموزشی نهج البلاغه در شهرستان برای خواهران برگزار می شد که تعداد جلسات آن به حدود 100 کلاس رسید، نیاز است به صورت برنامه ریزی شده برای تمامی اقشار این کلاس ها استمرار یابد.

مدیران با مفاهیم نهج البلاغه آشنا شوند فرماندار دهاقان در این جلسه با تأکید بر این که موضوع ترویج نهج البلاغه در شهرستان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، از ایجاد کارگروه تخصصی نهج البلاغه در شهرستان دهاقان خبر داد و گفت: دستگاه های مرتبط با این موضوع در این کارگروه برای ترویج هرچه بیشتر این موضوع در شهرستان برنامه ریزی خواهند کرد.

سید علی سجادی با بیان این که فراگیری مطالب نهج البلاغه برای مدیران و مسئولان شهرستان ضرورت دارد، افزود: در این زمینه دوره های آموزشی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به رشد آموزش مجازی پس از شیوع کرونا اظهار داشت: با استفاده از زیر ساخت آموزش مجازی که در فرمانداری، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش وجود دارد، کلاس هایی برای تمامی سنین و اقشار برگزار می کنیم.

فرماندار دهاقان همچنین خطاب به مسؤولین حوزه و دانشگاه گفت: سوق دادن پایان نامه دانشجویان به موضوعات نهج البلاغه را را در دستور کار قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم نهج البلاغه برای حل مشکلات جامعه مورد استفاده قرار گیرد

مفاهیم نهج البلاغه برای حل مشکلات جامعه مورد استفاده قرار گیرد