مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:202021-01-10سياسي

نامه سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور/لزوم خرید واکسن کرونا با نگرش علمی


اولویت تهیه و خرید واکسن، نیازی حیاتی و ضروریست که باید صرفاً بر اساس نگرشی علمی و بر اساس مصالح ملی و فارغ از مسائل سیاسی به آن پرداخته شود.

- روسای سه رکن سازمان نظام پزشکی به همراه رییس مجمع انجمن های علمی کشور در نامه ای به ریاست جمهوری خواستار به کارگیری تمام مساعی دولت برای تهیه واکسن مطمئن و مورد تأیید مراجع علمی از طرق مختلف و با استفاده از همه ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی - رییس کل، دکتر مصطفی معین رییس شورای عالی و دکتر عباس آقازاده مسرور رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی و همچنین دکتر ایرج فاضل رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران، خطاب به رییس جمهور آمده است: همانطور که استحضار دارید امروز مهم ترین مقوله حوزه سلامت در جهان، مواجهه صحیح، علمی و مدبرانه در مقابل همه گیری بیماری کرونا و تنها راه غلبه و قطع زنجیره این بیماری مهلک که هر روز جان انسان های زیادی را تهدید می کند تأمین سریع و استفاده از واکسن مناسب و مؤثر بر اساس اولویت های تعیین شده است.

یقیناً جنابعالی اطلاع دارید که بسیاری از کشورهای منطقه و جهان واکسیناسیون علیه بیماری کووید-19 را شروع کرده و حتی بعضی از کشورهای منطقه درصد قابل توجهی از مردم را تحت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور/لزوم خرید واکسن کرونا با نگرش علمی

نامه سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور/لزوم خرید واکسن کرونا با نگرش علمی