مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:002021-01-10بين الملل

فهرست اقدامات فیس بوک در جریان انتخابات آمریکا/ مقابله با تقلب چگونه برنامه ریزی شد


انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا به لحاظ ایجاد خشونت و هرج و مرج و نقش رسانه های اجتماعی در آن متفاوت بود و شرکتهای فناوری در ارتباط مستقیم با روند برگزاری و بعد از آن نقش موثری ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو گسترش اعتراضات مرتبط با سیاه پوستان، باعث ایجاد نگرانی عمیق در میان نهادهای امنیتی نسبت به امنیت انتخابات و برهم خوردن آرامش عمومی شده بود.

تشخیص نقش پررنگ رسانه های اجتماعی در مواجهه مردم با مقوله مهمی نظیر انتخابات و از دیگر سو تجربه ناموفق رسانه های اجتماعی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، نگاه های بسیاری را بر روی این شرکت ها متمرکز کرد.

این مسئله سبب شد تا نهادهایی همچون وزارت امنیت داخلی آمریکا و پلیس فدرال این کشور همکاری تنگاتنگی را با شرکت های رسانه های اجتماعی آمریکایی آغاز کنند.

همه این مسائل در کنار هم موجب شد تا شبکه های اجتماعی آمریکایی تدابیر مختلفی را طی سال های گذشته اتخاذ کنند که در ایام برگزاری انتخابات آمریکا کارکرد مؤثر خود را نشان داد.

در این گزارش سعی شده است تا مجموعه اقدامات و سیاست های اتخاذ شده از سوی فیس بوک در ایام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مورد بررسی قرار گیرد.

بنا بر اظهارات رسمی فیس بوک، این شرکت با یک سرمایه گذاری قابل توجه از سال 2016، فعالیت های وسیعی را برای ساماندهی رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست اقدامات فیس بوک در جریان انتخابات آمریکا/ مقابله با تقلب چگونه برنامه ریزی شد

فهرست اقدامات فیس بوک در جریان انتخابات آمریکا/ مقابله با تقلب چگونه برنامه ریزی شد