مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:352021-01-10اقتصادي

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاه ای استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 29 درصد کاهش یافته است.

- کلیم اله وثوقــی 21 دی ماه در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل سرچم افزود: به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی در جهت مقابله با شیوع این ویروس منحوس شاهد کاهش تردد در 9 ماه گذشته هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه 68 سامانه تردد شماری در محورهای مواصلاتی فعال است، تصریح کرد: بیشترین تردد استان در مدت یاد شده به ترتیب در محور رفت وبرگشت اردبیل - آستارا با 6 میلیون و 623 هزار تردد، اردبیل - سه راهی سرعین و بالعکس 4 میلیون 893 هزار تردد و اردبیل - مغان محدوده سه راهی صحـرا 4 میلیون و 333 هزار تردد به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائـی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز 9 ماه گذشته استان در محورهای مشکین شهر کنگرلو - بران قره آغاج و سربند در محور پارس آباد اردبیل ثبت شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و 129 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده است، ادامه داد: محورهای اردبیل آستارا - سه راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل آبی بیگلـو بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل