مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:152021-01-10پزشكي

معتادان هم به کرونا مبتلا می شوند


فوق تخصص ریه،آسم و الرژی در استان کردستان گفت: افراد معتاد نیز همچون افراد عادی به کرونا مبتلا می شوند اما آن ها علائم کمتری دارند.

- ایسنا/کردستان فوق تخصص ریه،آسم و الرژی در استان کردستان گفت: افراد معتاد نیز همچون افراد عادی به کرونا مبتلا می شوند اما آن ها علائم کمتری دارند.

صباح حسنی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا معتادان به کرونا مبتلا می شوند یا نه، اظهار کرد: افراد معتاد نیز همچون افراد دیگر به کرونا ویروس مبتلا می شوند اما به دلیل اینکه آن ها خود مشکلات ریوی دارند و بدنشان عادت کرده که اکسیژن پایین تحمل کنند اگر مبتلا شوند علائمشان نسبت به افراد دیگر کمتر است.

وی افزود: اکثر افراد معتادی که به کرونا مبتلا می شوند علائم بسیار خفیفی دارند و این موجب شده که خودشان ندانند که مبتلا هستند.

فوق تخصص ریه،آسم و الرژی در استان کردستان با اشاره به اینکه بیماری آسم و آلرژی در استان شایع است، بیان کرد: اگر فردی از اعضای خانواده مبتلابه آسم باشد ریسک احتمال ابتلا به کرونا را دارد لذا محیط و سبک زندگی فاکتور بسیار مهمی در مبتلا شدن به بیماری است.

حسنی با اشاره به راه های پیشگیری از بیماری تنفسی، ذکر کرد: بیماری باکتریال و ویرال به وسیله قطره ریز ویروس به وجود می آید که می تواند منبع عفونت باشد و در میان مردم منتشر شود درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان هم به کرونا مبتلا می شوند

معتادان هم به کرونا مبتلا می شوند