مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:152021-01-09حوادث

ریزش پل شهید همدانی 4 مصدوم داشت


مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از مصدومیت چهارنفر در حادثه ریزش پل شهید همدانی شهر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از مصدومیت چهارنفر در حادثه ریزش پل شهید همدانی شهر همدان خبر داد.

عباس اولیاسمیع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت 3 بعدازظهر امروز با اورژانس 115 تماسی مبنی بر اینکه حادثه ای روی پل رخ داده و ریزشی صورت گرفته، برقرار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد مصدومان سه کد عملیاتی از سه پایگاه ما برای رسیدگی به امور مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

اولیاسمیع تبیین کرد: چهار مصدوم در صحنه بودند که همه از ناحیه سر، قفسه سینه و ستون فقرات دچار آسیب شدند و به گفته همکاران ما دونفر از این مصدومان وضعیت عمومی بدی دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: سه نفر از این افراد کارگرانی بودند که در پروژه ساخت پل فعالیت داشتند و یک نفر نیز راننده پراید در حال عبور از آن خیابان بوده است.

اولیاسمیع در رابطه با راننده پراید توضیح داد: این فرد، 65 ساله بوده و در اثر برخورد قطعه جدا شده از پل با ماشینش از ناحیه سمت چپ قفسه سینه دچار مصدومیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش پل شهید همدانی 4 مصدوم داشت

ریزش پل شهید همدانی 4 مصدوم داشت