مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:152021-01-09سياسي

توییت سازمان انرژی اتمی در آستانه سالروز ترور دانشمندان هسته ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان انرژی اتمی امروز (شنبه) در صفحه توییتر خود در آستانه سالروز ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای، - سازمان انرژی اتمی در آستانه سالروز ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای، شهیدان علیمحمدی، احمدی روشن و قشقایی در توییتی، یاد این عزیزان را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان انرژی اتمی امروز (شنبه) در صفحه توییتر خود در آستانه سالروز ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای، شهیدان مسعود علیمحمدی ، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی ، یاد این عزیزان را گرامی داشت و اعلام کرد: راه و اهداف این شهدا را ارج می نهیم.

شهید مسعود علیمحمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران بامداد 22 دی سال 1388 و در سن 50 سالگی، به هنگام خروج از منزل بر اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور ترور شد.

علیمحمدی متولد سوم شهریور سال 1338 در تهران مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه شیراز (1364) و کارشناسی ارشد (1367) و دکترای فیزیک با گرایش ذرات بنیادی را از دانشگاه صنعتی شریف در سال 1371 کسب کرد.

او از دانشجویان نخستین دوره دکترای فیزیک در داخل ایران و نخستین شخصی بود که در ایران دکترای خود را در فیزیک دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت سازمان انرژی اتمی در آستانه سالروز ترور دانشمندان هسته ای

توییت سازمان انرژی اتمی در آستانه سالروز ترور دانشمندان هسته ای