مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:002021-01-09اجتماعي

افتتاح طرح های آموزش و پرورش استثنایی در مدارس سیستان و بلوچستان


جانشین وزیر در طرح مشارکت تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند در سفر به استان سیستان و بلوچستان چند طرح حوزه آموزش وپرورش استثنایی را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت در مرکز نگاه برنامه ریزان قرار گرفت و همه عرصه ها خود را با سلامت به تعادل رساندند.

وی افزود: آموزش هم با تأکید بر سلامت به صورت فیزیکی تعطیل شد اما تعلیم تربیت تعطیل نشد و تلویزیون و فضای مجازی به ویژه شبکه شاد به کمک نظام تعلیم و تربیت آمدند.

حسینی بابیان اینکه بیش از 3 میلیون نفر از دانش آموزان به امکانات ارتباطی و یا تجهیزات هوشمند ارتباطی دسترسی ندارند، اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان نیز 400 هزار نفر از 820 هزار نفر از دانش آموزان این استان یا به شبکه اینترنت و یا تجهیزات ارتباطی هوشمند به ویژه تبلت دسترسی ندارند.

وی افزود: طرح هدایت باهدف مشارکت همه خیرین و نهادها در تأمین تجهیزات ارتباطی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است و در سفر معاون اول رییس جمهور تعداد زیادی تبلت به دانش آموزان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

افتتاح اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه سفر رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی به استان سیستان و بلوچستان اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های آموزش و پرورش استثنایی در مدارس سیستان و بلوچستان

افتتاح طرح های آموزش و پرورش استثنایی در مدارس سیستان و بلوچستان