مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:152021-01-09اقتصادي

جدیدترین قیمت محصولات پروتیینی


جدیدترین قیمت محصولات پروتیینی حکایت از کاهش قیمت مرغ حتی به زیر نرخ مصوب دارد، اما محصولات دیگر مانند گوشت، تخم مرغ، ماهی و دیگر اقلام بسیار گرانند و خریداران می گویند سوء مدیریت عامل این گرانی ها است.

- بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، مشاهدات بازار محصولات پروتیینی نشان می دهد که قیمت مرغ که در چند روز گذشته رکوردهای جدید گرانی را ثبت کرده بود با عقب نشینی حتی پایین تر از نرخ مصوب دولتی به فروش می رود قیمت گوشت افزایش جزیی داشته و در فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر متفاوت است، قیمت انواع ماهی به ویژه وارداتی بسیار بالاست، قارچ هم که در بین محصولات پروتیینی دسته بندی می شود، نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است.

* قیمت مرغ کنترل شد گزارش میدانی خبرنگار فارس از مناطق مختلف تهران حاکی است، قیمت مرغ این محصول پرمصرف در سبدکالای مردم به کیلویی 19500 تومان در منطقه 19 تهران به فروش می رسد و فراوان در فروشگاه ها عرضه می شود.

گزارش خبرنگار فارس از دیگر مناطق هم حاکی است که بعضا قیمت به کیلویی 17500 تومان هم کاهش یافته است، این قیمت ها نسبت به نرخ مصوب دولتی 20 هزار و 400 تومان، بسیار پایین تر است.

قیمت مرغ در هفته های اخیر به یک باره افزایش یافت و به کیلویی 40 هزار تومان رسید از آنجایی که این کالا در سبد خانوارها به ویژه در سالهای اخیر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قیمت محصولات پروتیینی

جدیدترین قیمت محصولات پروتیینی