مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:252021-01-09فرهنگي

جشنواره های سینمایی برای «مردم» نیست/ چالش ها و فرصت های «فجر39»


کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» از آثار متقاضی حضور در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر درباره تجربه متفاوت این دوره از جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

- کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا از آثار متقاضی حضور در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر درباره تجربه متفاوت این دوره از جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

کاوه صباغ زاده کارگردان سینما که با فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه امسال به دلیل شرایط ویژه احتمالاً مردم امکان تماشای فیلم های این دوره از جشنواره را نخواهند داشت، بیان کرد: من هر سال با این بخش از جشنواره که همه مردم در همه استان ها به تماشای فیلم های جشنواره می نشستند مشکل داشتم چون جشنواره ها در هیچ کجای دنیا برای مردم نیستند.

بلکه برای منتقدان، اهالی رسانه و سینماگران هستند و مردم از نوشته ها، تبلیغات و نقدهایی که می خوانند تصمیم می گیرند در زمان اکران، فیلمی را ببینند یا نه.

وی افزود: اینکه مردم همزمان با برگزاری جشنواره، فیلم ها را می دیدند، باعث می شد فیلم ها به لحاظ موضوعی لو بروند، ضمن اینکه فیلم ها به دلیل اینکه با عجله برای حضور در جشنواره آماده می شوند با کیفیت خوبی به نمایش درنمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های سینمایی برای «مردم» نیست/ چالش ها و فرصت های «فجر39»

جشنواره های سینمایی برای «مردم» نیست/ چالش ها و فرصت های «فجر39»