مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:352021-01-09سياسي

پایان ناآرام ترامپ


به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، تضعیف ساختار هژمونی پوشالی آمریکا که ترامپ نیز بر آن دامن زده، جواب ظلم هایی است که به ملت های مستضعف و مظلوم دنیا داشته و بحران هویت و بن بست امروز آمریکا نشان از تضعیف و افول آن هاست.

- سید علی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اتفاقات آمریکا و ورود معترضان به کاخ سفید اظهار کرد: اقدام اخیر مردم با فراخوان ترامپ حاوی پیام مهمی برای جامعه جهانی و خود مردم آمریکاست، این نتیجه ظلم هایی است که در این سال ها با ادعای دروغین لیبرال دمکراسی برملت های مظلوم و مستضعف جهان روا داشته است.

وی با اشاره به دو انتخابات اخیر آمریکا که دریکی ترامپ پیروز و دیگری توسط مردم مخلوع شد، گفت: دو انتخابات اخیر با بازیگری ترامپ همراه با اداهایی بود که رییس جمهور آمریکا در این چهار سال نسبت به افکار عمومی و مجامع بین المللی از خود بروز و نمود داد که می تواند درس های بزرگی برای ملت های دنیا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهدات بین المللی که ترامپ یک طرفه از آن خارج می شد، گفت: خروج از برجام، تقابل سازی و تضعیف اروپا، باج گیری از کشورهای متحد تاریخی و سنتی آمریکا به بهانه پرداخت هزینه امنیت مانند عربستان به مثابه گاوی شیرده، تنها بخشی از رفتارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ناآرام ترامپ

پایان ناآرام ترامپ