مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:502021-01-09اقتصادي

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل/ ثبت بیش از یک میلیون تخلف سبقت غیرمجاز


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 29 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقـی پیش از ظهر امروز در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل سرچم اظهار کرد: به دلیل اعمال محدودیت های کرونا یی در جهت مقابله با شیوع این ویروس کرونا، شاهد کاهش 29 درصدی تردد در 9 ماه گذشته هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 68 سامانه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین تردد استان در مدت یاد شده به ترتیب در محور رفت و برگشت اردبیل- آستارا با 6 میلیون و 623 هزار تردد، اردبیل- سه راهی سرعین و بالعکس 4 میلیون 893 هزار تردد و اردبیل- مغان محدوده سه راهی صحـرا 4 میلیون و 333 هزار تردد به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائـی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز 9 ماه گذشته استان در محورهای مشگین شهر- کنگرلو، بران- قره آغاج و سربند در محور پارس آباد اردبیل ثبت شده است.

ثبت یک میلیون و 129 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان وی بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و 129 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل/ ثبت بیش از یک میلیون تخلف سبقت غیرمجاز

کاهش 29 درصدی تردد در استان اردبیل/ ثبت بیش از یک میلیون تخلف سبقت غیرمجاز