مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:102021-01-09سياسي

نورایی : سردا ر سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد


فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوئولن شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد.

 در این آیین سرهنگ سید علی اغرنورایی نسب اظهار کرد:در ایام سالروز عملیات کربلای 5هستیم ویاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی میداریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود: سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد  و  امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.

نورایی نسب تصریح کرد:سردار سلیمانی برای رضای خداوند کارکرد و جانفشانی ها برای عزت اسلام وانقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده است و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت: از تمام کسانی که در این شهرستان درمدت خدمتم در ناحیه گچساران بودند تشکر و قدردانی می کنم،با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورایی : سردا ر سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد

نورایی : سردا ر سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد