مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:552021-01-09اجتماعي

زیست گونه نادر و کمیاب «سیاه گوش» در منطقه آلمابلاغ اسدآباد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد از زیست نادر و کمیاب گونه «سیاه گوش» در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ این شهرستان خبر داد.

- زیست گونه نادر و کمیاب سیاه گوش در منطقه آلمابلاغ اسدآباد ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد از زیست نادر و کمیاب گونه سیاه گوش در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ این شهرستان خبر داد.

مجید اسکندری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود گونه های مختلف حیوانات و پرندگان و نیز مراتع و پوشش گیاهی غنی در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ اظهار کرد: گونه شاخص این منطقه حفاظت شده قوچ و میش بوده که در سال گذشته گونه های نادر و کمیابی از سیاه گوش نیز در آن مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد گونه سیاه گوش در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ نداریم، افزود: احتمال وجود تعداد بیشتری از گونه نادر سیاه گوش در این منطقه وجود دارد که ضمن گشت و کنترل، در آینده نزدیک در راستای اطلاع از این امر نسبت به کاشت دوربین های تله ای در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ اقدام خواهیم کرد.

اسکندری با اشاره به اینکه سیاه گوش به عنوان یکی از هشت گربه سان وحشی ایران از گونه های بسیار نادر و کمیاب به شمار می رود، تصریح کرد: منطقه حفاظت شده آلمابلاغ در سال 85 به عنوان منطقه شکارممنوع اعلام شده و در سال 89 این منطقه به مساحت 7738


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست گونه نادر و کمیاب «سیاه گوش» در منطقه آلمابلاغ اسدآباد

زیست گونه نادر و کمیاب «سیاه گوش» در منطقه آلمابلاغ اسدآباد