مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:402021-01-09سياسي

آیت الله مصباح سنگردار بزرگ حاکمیت دینی و مکتب اهل بیت (ع) بود


تولیت مدرسه علمیه مروی آیت الله مصباح را عالمی جامع نگر و ولایتمدار دانست و گفت: ایشان با وجود شانتاژهای هدفمند دشمن علیه خویش، با تحریفات گوناگون فکری و روشی مبارزه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر تحریری امروز در جلسه هفتگی درس اخلاق که با موضوع مواعظ نورانی امام صادق (ع) به عبدالله بن جندب در مدرسه علمیه معیر برگزار شد، اظهار داشت: مواعظ اولیای الهی، راهکارهای گوناگون ارتباط صحیح با دیگران را به ما نشان می دهد و تاکید می کنند که انسان در ارتباط با خانواده، دوستان، همکاران و افراد مختلف چگونه باید رفتار کند که دچار خسران و زیان نشود.

تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه ارتباط انسان ها با یکدیگر صرفاً روابط مادی نیست بلکه ارتباط روحی و روانی را نیز شامل می شود، ادامه داد: روابط روحی و روانی بیشترین نقش را در ارتباطات انسان ها با یکدیگر دارد به حدی که روابط اقتصادی و مادی را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

رابطه تنگاتنگ خودخواهی با ظهور صفات رذیله وی ظهور صفات رذیله را نتیجه خودخواهی های انسان دانست و عنوان کرد: خودخواهی شاخ و برگ های فراوانی دارد و اینگونه نیست که اگر آدمی با یک بعد آن مبارزه کرد ابعاد دیگر آن نیز از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح سنگردار بزرگ حاکمیت دینی و مکتب اهل بیت (ع) بود

آیت الله مصباح سنگردار بزرگ حاکمیت دینی و مکتب اهل بیت (ع) بود