مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 22:152021-01-08اقتصادي

گران فروشی و کم فروشی در فروشگاه های زنجیره ای با عنوان تخفیف


رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهرری، گفت: فروشگاه های زنجیره ای روی محصولات خود عنوان «تخفیف» را درج می کنند اما طی تبانی با شرکت های تولیدی و بسته بندی اقدام به گران فروشی و کم فروشی می کنند.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرری، با اشاره به آغاز طرح ویژه بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهرری، اظهار کرد: حسب شکایات متعدد مردمی از تخلفات فروشگاه های زنجیره ای طرح ویژه بازرسی از این فروشگاه ها در دستور کار قرار گرفت و تاکنون بیش از 50 برگ گزارش تخلف در زمینه تغییر قیمت کالاها، گران فروشی و تبلیغات خلاف واقع به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به تخلف فروشگاه های زنجیره ای که محصولات خود را با تقلب و به عنوان تخفیف عرضه می کنند، گفت: متأسفانه شاهد تبلیغات گسترده تخفیفات و قرعه کشی فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر هستیم که با کم فروشی و گران فروشی کالاهای خود را به فروش می رسانند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: این فروشگاه ها با همکاری شرکت های تولیدی و بسته بندی، قیمت کالا را بیش از قیمت مصوب روی کالاها درج کرده و وزن محصول را نیز کاهش می دهند و پس از آن قیمت فروش در فروشگاه را پایین می آورند که به مثابه گران فروشی و کم فروشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی و کم فروشی در فروشگاه های زنجیره ای با عنوان تخفیف

گران فروشی و کم فروشی در فروشگاه های زنجیره ای با عنوان تخفیف