مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:252021-01-08ورزشي

برتری کازرون برابر نفت/ منجیری: نفت بازی خوبی داشت


آخرین روز از مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم شهید شاملی کازرون برابر تیم نفت و گاز گچساران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین روز از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور امروز جمعه 19 دی ماه با برگزاری سه دیدار در گروه الف در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری می شود.

در نخستین دیدار از روز چهارم تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه اول با قضاوت کوبل داوری استان مرکزی به مصاف تیم قعر نشین نفت و گاز گچساران رفت.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان مهدی آزاد منجیری در تیم شهید شاملی کازرون بازی را خوب آغاز کردند و در دقایق نخست با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان با پنج گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه شاگردان رضا زاده به بازی برگشتند اما نتوانستند در نیمه نخست پیروز میدان باشند و با حساب 13 بر 12 بازی را به نماینده استان فارس واگذار کردند.

در شروع نیمه دوم نیروی زمینی همچون نیمه نخست تهاجمی بازی را شروع کرد و در این نیمه بازیکنان ملی پوش خود را همچون علی رحیمی و مجتبی کرمیان در ترکیب قرار داد و موفق شد در مجموع دو نیمه با نتیجه 29 بر 19 بر حریف غلبه کند.

تیم شهید شاملی کازرون با این برد بدون باخت و با 20 امتیاز با کسب جایگاه اول گروه الف به کار خود در دور برگشت مرحله دوم لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری کازرون برابر نفت/ منجیری: نفت بازی خوبی داشت

برتری کازرون برابر نفت/ منجیری: نفت بازی خوبی داشت