مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:502021-01-08سياسي

مصوبه مجلس در مورد پیشبرد اهداف هسته ای باید مو به مو اجرا شود


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: قاطعانه اعلام می کنیم که مصوبه مجلس در رابطه با پیشبرد اهداف هسته ای باید مو به مو اجرا شود و هیچ بهانه ای برای توقف آن پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به 19 دی و قیام خونین مردم قم که پیشاپیش آنها علما و روحانیون قرار داشتند، اظهار د اشت: این حرکت سکوی پرتابی برای حرکت های بزرگ شد و مردم توانستند انقلاب را به پیش ببرند تا در نهایت نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

وی همچنین با اشاره به جنایاتی که آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران روا داشتند، افزود: 20 دی، سالروز کشته شدن امیرکبیر به دست ایادی انگلیس و همدستانش بود زیرا آنها از همان زمان نیز نمی خواستند ایران استقلال پیدا کنند.

مدرسی یزدی ادامه داد: امیرکبیر 170 سال پیش دارالفنون را تاسیس کرد و اگر اجازه داده بودند که طبق روال پیش برود، امروز از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بودیم اما برای اینکه ایران را در خفقان و وابستگی نگاه دارند، هرکس حرکتی یا خدمتی می کرد، او را از میان بر می داشتند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه امروز هم دشمنان ما این حرکات را دنبال می کنند، افزود: 40 روز پیش شهید فخری زاده و یک سال پیش سردار سلیمانی به همین دلیل به شهادت رسیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مجلس در مورد پیشبرد اهداف هسته ای باید مو به مو اجرا شود

مصوبه مجلس در مورد پیشبرد اهداف هسته ای باید مو به مو اجرا شود