مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:102021-01-08اقتصادي

نمایشگاه «جایگزین» را آنلاین ببینید


نمایشگاه «جایگزین» که ارائه کننده 15 اثر از شش هنرمند حوزه هنرهای تجسمی است، از امروز به صورت آنلاین در وبسایت گالری تام را می توان دید.

- ایسنا/اصفهان نمایشگاه جایگزین که ارائه کننده 15 اثر از شش هنرمند حوزه هنرهای تجسمی است، از امروز به صورت آنلاین در وبسایت گالری تام را می توان دید.

ساناز اسلامی، مدیر گالری تام اصفهان درباره نمایشگاه جایگزین به ایسنا گفت: نمایشگاه آنلاین جایگزین که از جمعه 19 دی ماه آغاز به کار می کند، عرضه کننده 15 اثر از شش هنرمند حوزه هنرهای تجسمی است.

او ادامه داد: این نمایشگاه به افزایش بی ثباتی در جامعه و عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی در زمانه حاضر پرداخته است.

اسلامی توضیح داد: نسیم پیرهادی، کیوریتور این مجموعه، درباره هدف از گردآوری مجموعه جایگزین به این موضوع اشاره می کند که ما در دوره معاصر، در مورد بسیاری از مسائل با تردید مواجهیم و این دغدغه اغلب افراد جامعه است.

در واقع جایگزین با واکاوی و پرسشگری پیرامون این مسئله در فضای امروز، برای برقراری ارتباط میان هنر و جامعه ای که در یکی از بی ثبات ترین دوره های تاریخی خود به سر می برد، تلاش می کند.

مدیر گالری تام تصریح کرد: در توضیح این نمایشگاه آمده است که جایگزین ، هر چند بهترین انتخاب باشد اما با زیربنای متزلزل جامعه تنها برای مدتی می تواند ثباتی زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «جایگزین» را آنلاین ببینید

نمایشگاه «جایگزین» را آنلاین ببینید