مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 20:452021-01-07پزشكي

اختلالات اسکلتی- عضلانی دانش آموزان را تهدید می کند


مدیرگروه بیماری غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اختلالات اسکلتی - عضلانی دانش آموزان را تهدید می کند گفت: والدین و آموزش و پرورش باید به ورزش روزانه آنها اهمیت دهند.

- راضیه سادات میرمعینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بیماری های غیرواگیر قبل از بیماری کرونا نیز یکی از چالش های مهم در حوزه سلامت محسوب می شدند اظهار کرد: افزایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر به دلیل شیوه زندگی نامناسب و ماشینی شدن زندگی ها که تغذیه ناسالم، فعالیت بدنی کم، استرس زیاد را در برمی گیرد به موضوع نگران کننده تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه افزایش امید به زندگی هم یکی از مهم ترین عوامل افزایش موارد بیماری های غیرواگیر است گفت:  موضوع افزایش امید به زندگی مسلما خود منجر به افزایش تعداد افراد مسن در جامعه می شود که می تواند تعداد موارد بیماری های مرتبط را هم در جمعیت بالا ببرد.

مدیرگروه بیماری غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه متاسفانه بیماری کرونا محدودیت هایی را در زندگی عادی ایجاد کرد افزود: یکی از مهمترین چالش کاهش فعالیت بدنی افراد است یعنی فعالیت بدنی اغلب کسانی که فعالیت کمی هم داشتند به صفر رسیده و تنها به نشست و برخاست محدود خانه ختم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلالات اسکلتی- عضلانی دانش آموزان را تهدید می کند

اختلالات اسکلتی- عضلانی دانش آموزان را تهدید می کند