مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:102021-01-07حوادث

وقوع 4 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قاتل در دامغان به دام افتاد


فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهارعملیات پلیسی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت:دستگیری قاتل در دامغان، رفع تصرف اراضی شهمیرزاد و کشف قاچاق پارچه و سوخت ازجمله آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر پنج شنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر قتل یک فرد در کرمانشاه و متواری شدن قاتل به استان سمنان موضوع در دست بررسی پلیس آگاهی قرار گرفت، ابراز داشت: شش ماه قبل در جریان یک درگیری در کرمانشاه مرد جوان 28 ساله ای با ضربات سلاح سرد به قتل رسید که با بررسی های پلیس ردپای مظنون پرونده در دامغان شناسایی شد.

وی بابیان اینکه پلیس در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم پرونده مذکور شد، افزود: این قاتل 32 ساله ابتدا اتفاقات و وقوع قتل را انکار کرد اما نهایت در مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود که بعد از بازسازی صحنه و متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی عملیات دیگری 10 هزار متر پارچه خارجی فاقد مجوزهای قانونی در شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این محوله از یک دستگاه تریلی در مسیر جاده اصلی مشهد-تهران مورد شناسایی قرار گرفت که ارزش ریالی آن 12 و نیم میلیارد ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قاتل در دامغان به دام افتاد

وقوع 4 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قاتل در دامغان به دام افتاد