مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:002021-01-07فرهنگي

نادر طالب زاده: «گرین کارت» دلیل سیاه نمایی برخی سلبریتی هاست


یکی از بندهای ویزای آمریکا این است که اگر خیلی خوب به کشورتان فحش بدهید و سیاه نمایی کنید، زودتر ویزا می گیرید.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفتمین ویژه برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان دو بخش مسابقه برنامه تلویزیونی و مستند جنگ نرم از شبکه افق به روی آنتن رفت.

در آغاز این ویژه برنامه، پس از پخش سکانس قرائت قرآن در فیلم بازمانده اثر مرحوم سیف الله داد ، در اولین بخش اهدای جوایز این برنامه، برگزیدگان بخش برنامه تلویزیونی معرفی و تقدیر شدند.

* تقدیر از برگزیدگان دو بخش برنامه تلویزیونی و مستند جنگ نرم هیئت داوران بخش برنامه تلویزیونی شامل فریده فرخی نژاد، آقایان رضا زاده محمدی و محمدعلی صائب در بخش برنامه تلویزیونی ترکیبی؛ ضمن تقدیر از اثر ملت شهر به تهیه کنندگی مجتبی احسانی لوح افتخار این بخش را به اثر قرن 14 به تهیه کنندگی علیرضا خوشکام به علت گره گشایی ازابهامات تاریخ دفاع مقدس و ارائه اسناد جدید و اثر کی میاد ستاره چینی به تهیه کنندگی آزاده رجبی به علت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و نمایش همدلی و تبیین آداب و رسوم محلی اهدا کرد.

همچنین فانوس این بخش به اثر مهمات به تهیه کنندگی سیداحمد موسویان به علت به علت نوآوری و خلاقیت در پرداخت ایده در زمینه دفاع مقدس اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر طالب زاده: «گرین کارت» دلیل سیاه نمایی برخی سلبریتی هاست

نادر طالب زاده: «گرین کارت» دلیل سیاه نمایی برخی سلبریتی هاست