مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:252021-01-07سياسي

دورکاری و مدیر پروازی معنا ندارد/توسعه منطقه ویژه پارسیان شتاب می گیرد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: بنده خود و خانواده ام را به پارسیان منتقل کرده ام و تمامی وقت خود را در پارسیان خواهم گذارند و تمامی مدیران منطقه ویژه اقتصادی پارسیان باید در محل پروژه ها حاضر باشند و دورکاری و مدیر پروازی معنا ندارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: بنده خود و خانواده ام را به پارسیان منتقل کرده ام و تمامی وقت خود را در پارسیان خواهم گذارند و تمامی مدیران منطقه ویژه اقتصادی پارسیان باید در محل پروژه ها حاضر باشند و دورکاری و مدیر پروازی معنا ندارد.

علی اصغر علامه صبح امروز(18 دی ماه) در نشستی خبری، افزود: در مدت دو ماهی که از انتصابم می گذرد سعی کرده ام کارهای عقب مانده را با سرعت بیشتری به پیش ببرم تا بتوانیم منطقه پارسیان را از وضعیت راکدی گذشته خارج کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به عقب ماندگی های جدی که در منطقه ویژه پارسیان وجود دارد، ساماندهی آن در اولویت کاری بنده است، تصریح کرد: علی رغم اینکه منطقه ویژه پارسیان از سه منطقه دیگر کشور شرایط سرمایه گذاری، تولید و تجارت بیشتر و مطلوبتری دارد اما نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست یابد.

علامه با اشاره به اینکه وزارت صمت برای توسعه شتابان منطقه ویژه پارسیان تصمیم به حمایت جدی گرفته است، عنوان کرد: سه وظیفه ایجاد زیراخت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری و مدیر پروازی معنا ندارد/توسعه منطقه ویژه پارسیان شتاب می گیرد

دورکاری و مدیر پروازی معنا ندارد/توسعه منطقه ویژه پارسیان شتاب می گیرد