مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:352021-01-06اقتصادي

شهرداری بجنورد در تدارک عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی با ترکیه


به واسطه مشابهت های فرهنگی و قابلیت های اجتماعی مشترک بین دو شهر بجنورد و چروم ترکیه درحال تدارک تفاهم نامه ای برای خواهر خواندگی این دو شهر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل ار روابط عمومی شهرداری بجنورد، هادی زارعی اظهار کرد: عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهر بجنورد با شهر چروم ترکیه از سال 97 کلید خورد اما بواسطه تغییر مدیریت ها درسطح استان و مدیریت شهری عملا این پروژه را به سرانجام مشخصی نرساند.

شهردار بجنورد ادامه داد: به واسطه مشابهت های فرهنگی و قابلیت های اجتماعی مشترک بین دوشهر بجنورد و چروم ترکیه درحال تدارک مکاتبات و نهایی کردن تفاهم نامه ای برای خواهر خواندگی این دو شهر هستیم و درسایه این اتفاق امیدواریم بتوانیم با رایزنی هایی که در آینده به انجام خواهیم رساند در جذب سرمایه گذاران و ایجاد پل ارتباطی اقتصادی فرهنگی اجتماعی بین دو شهر موفق عمل کنیم.

وی عنوان کرد : تاکنون برخی شهرداران از سطح کشور تجربه مشابهی در عقد تفاهم نامه همکاری و خواهرخواندگی با شهرهای کشورهای مجاور و مسلمان دارند و ما هم امیدواریم با الگو برداری مشابه از تجارب موفق این شهرداری ها ، زمینه مساعدی را برای رشد اقتصادی و فرهنگی شهربجنورد فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بجنورد در تدارک عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی با ترکیه

شهرداری بجنورد در تدارک عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی با ترکیه