مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:102021-01-06سياسي

شرکت شهرک های صنعتی اعتقادی به ایجاد ناحیه صنعتی خیاطان ازندریان ندارد


استاندار همدان با بیان اینکه شرکت شهرک های استان اعتقادی به شهرک صنعتی خیاطان در ازندریان ندارد و جزو اولویت های این شرکت نیست، تاکید کرد: امروز باید همه کمک کنیم که شهرک خیاطان به صورت کارشناسی انجام شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه شرکت شهرک های استان اعتقادی به شهرک صنعتی خیاطان در ازندریان ندارد و جزو اولویت های این شرکت نیست، تاکید کرد: امروز باید همه کمک کنیم که شهرک خیاطان به صورت کارشناسی انجام شود.

سیدسعید شاهرخی عصر چهارشنبه 17 دی ماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان که با محوریت مسائل دو شهرستان کبودراهنگ و ملایر برگزار شد، با اشاره به اینکه بعضی ها بی انصافی می کنند اما اهمیت نمی دهیم، اظهار کرد: ما به دنبال کار هستیم و هر که کار نکند و بخواهد به حاشیه برود جا می گذاریم و دنبال کار روزمره و حاشیه نیستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین راه ها را در کبودراهنگ داریم، تصریح کرد: مسیر کبودراهنگ -گل تپه- علیصدر را به جد دنبال می کنیم که جزو ماده 56 کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دو سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همدان، 300 میلیارد تومان اعتبار به استان داده شد، افزود: در این سفر قرار شد 2000 واحد مسکن برای محرومان در استان ساخته شود که از این تعداد 1994 واحد تعیین تکلیف شده و تشکیل پرونده شده، 1069 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت شهرک های صنعتی اعتقادی به ایجاد ناحیه صنعتی خیاطان ازندریان ندارد

شرکت شهرک های صنعتی اعتقادی به ایجاد ناحیه صنعتی خیاطان ازندریان ندارد