مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:002021-01-06حوادث

پلیس پاکدشت قاتل فراری را در کمتر از 5 ساعت دستگیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سرهنگ رضا علی بخشی امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با 110 مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله خود را به محل رسانده و به دنبال بررسی صحنه و تن پیمایی جسد، آثار اصابت جسم سخت از ناحیه سر و ضربات چاقو به نواحی مختلف بدن از جمله سینه، شکم و کمر و بریدگی رگ دست که نشان از وقوع قتل می باشد، مشهود بود که با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی هویت مقتوله که خانم جوانی 24 ساله بود تحقیقات خود را از خانواده مقتول و همسایه ها  آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول با همسرش اختلافات شدید داشته است، که این موضوع ظن پلیس را متوجه شوهر مقتول می نماید و فرضیه همسر کشی به دنبال یک عصبانیت کنترل نشده مطرح شد.

سرهنگ بخشی افزود:  پس از انجام هماهنگی های قضایی جستجو برای شناسایی و دستگیر شوهر مقتوله آغاز شد، سرانجام قاتل در یکی از بیمارستان های شهرستان پاکدشت شناسایی و به سرعت دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده، به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد وقتی متوجه ارتباطات نامتعارف همسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پاکدشت قاتل فراری را در کمتر از 5 ساعت دستگیر کرد

پلیس پاکدشت قاتل فراری را در کمتر از 5 ساعت دستگیر کرد