مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 14:552021-01-06سياسي

شوراها در زمینه بیمه روستاییان به ما کمک کنند/توسعه با ضریف نفوذ بیمه سنجیده می شود


مدیرعامل هیئت مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: از شوراها درخواست داریم در راستای آگاه سازی مردم برای استفاده از امکانات این صندوق در کنار ما باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا گفت: رهبر معظم انقلاب بیان می کند که اقتصادی ما نداشتن راهکارها نیست بلکه آنچه ما نیاز داریم همت پیگیری و اهتمام جدی است.

شیرکانی افزود: رهبری در آن نشست اشاره می کند که بسیاری از مردم از پوشش بیمه اجتماعی محروم هستند و این مسئله سبب می شود مردم در تنگنا واقع شوند بنابراین لازم است که بیمه های اجتماعی به کمک مردم می آید.

مدیرعامل صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیان کرد: بیمه های اجتماعی در ایران سابقه زیادی دارد.

از سال 1309 بیمه اجتماعی داریم و بعد از آن در سال 1348 قانون بیمه اجتماعی روستایی تصویب می شود و از سال 1354 سازمان تامین اجتماعی شکل می گیرد و سپس قانون بیمه اجتماعی روستایی در یکی از مواد قانون تامین اجتماعی گنجانده می شود اما اتفاقی نمی افتد.

وی افزود: سپس در سال 1384 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تشکیل می شود و 15 سال است که این صندوق خدمت می کند.

شیرکانی تصریح کرد: ما طبق اصل 29 قانون اساسی بیمه را حق تمام مردم می دانیم اما متاسفانه ما اهتمامی که باید به خرج می دادیم تا در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها در زمینه بیمه روستاییان به ما کمک کنند/توسعه با ضریف نفوذ بیمه سنجیده می شود

شوراها در زمینه بیمه روستاییان به ما کمک کنند/توسعه با ضریف نفوذ بیمه سنجیده می شود