مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:452021-01-06اقتصادي

بازار خودرو مجدد آرام گرفت/ افزایش قیمت ها تنها بر روی کاغذ است


در حالی که دو روزی است برخی سایت ها و شبکه ها، روند قیمتی بازار خودرو را افزایشی گزارش می کنند، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، - در حالی که دو روزی است برخی سایت ها و شبکه ها، روند قیمتی بازار خودرو را افزایشی گزارش می کنند، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، وضعیت فعلی بازار خودرو را آرام توصیف و اعلام کرد که قیمت ها همان قیمت های هفته پیش است و این بازار 32 درصد افت قیمت را که از ابتدای آبان ماه آغاز کرد، حفظ کرده و اینکه برخی ادعا می کنند قیمت ها افزایش یافته تنها بر روی کاغذ و در نتیجه جوهای روانی است.

نزدیک به 10 روز است که از اعلام فرمول جدید قیمت گذاری خودروهای داخلی توسط رییس شورای رقابت می گذرد.

پس از برگزاری جلسه شورای رقابت و اعلام فرمول جدید برای قیمت گذاری تعدادی از خودروها، قیمت ها پس از چند ماه، روند کاهشی خود در بازار را متوقف کرد و نوسان افزایشی جزیی به خود دید اما مجدد آرام و به دور از التهاب شد.

حال مجدد طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی براینکه در نتیجه تصمیمات مسئولان دولتی، علی الخصوص شورای رقابت در اتخاذ فرمول جدید قیمت گذاری خودرو، بازار خودرو دچار نوسان افزایشی شده و این تصمیم آبی شده است به آسیاب دلالان خودرو! خبرهایی مبنی براینکه مصوبه اخیر شورای رقابت موجب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خودرو مجدد آرام گرفت/ افزایش قیمت ها تنها بر روی کاغذ است

بازار خودرو مجدد آرام گرفت/ افزایش قیمت ها تنها بر روی کاغذ است